Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Γιατί έτσι μας αρέσει!

Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ γιατί...

η γερμανική έκδοση των Financial Times μου είπε να μην το κάνω,

γιατί ο Σαμαράς μου θύμισε ότι ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά,

γιατί το ΚΚΕ μου είπε να μην τον εμπιστευτώ (φαντάζομαι είναι περήφανο το κόμμα που ακριβώς το ίδιο είπαν και οι Financial)




γιατί ο Πρετεντέρης μου είπε να το κάνω,

γιατί ο Βενιζέλος μου χτύπησε το χέρι του στο τραπέζι,

γιατί οι Ευρωπαίοι ηγέτες που ήταν πάντα στο πλευρό μου, μου λένε να μην το κάνω…

Α! Και γιατί μου το 'πε κι ένας βιβλιοθηκάριος που έχασε τη δουλειά του και τα βιβλία τον θέλουν πίσω...

Δεν έχει νόημα να επιχειρηματολογήσει κανείς στο γιατί θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ όταν η αντίθετη επιχειρηματολογία βασίζεται σε επιχειρήματα :

παράλογα, τρομοκρατικά, παραπληροφόρησης, ψευδή, επιβολής, προσβολής της νοημοσύνης, εκφοβισμού, σκοταδισμού, ακροδεξιάς λογικής, κ.α.π.

Στην τελική.... θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ γιατί ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!!

1 σχόλιο:

Φανή είπε...

τις αλλες φορες ελεγα οτι ψηφιζω μονο και μονο για να αλλαξει η 'μοιρασια', αλλιως απλα μικραινει το εκλογικο σωμα και μεγαλωνουν τα ποσοστα αυτων που δεν πρεπει.
σ'αυτες τις εκλογες ομως,αν εχει νοημα να ψηφισεις κατι, αυτο ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ. για πολλους λογους.
οταν ομως δεν σε ενδιαφερει να βγαλεις κυβερνηση, γιατι να το ριξεις εκει?